اجاره ماشین عروس راه اندازی می شود
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین عروس راه اندازی می شود

اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس جدید وابسته خود را در مراکش مراکش در مراکش باز کرده است.

خوان چانارلوس مورگا، افسر بازرگانی مکزیک، گفت: “ما از تجربه و به اشتراک گذاشتن همه وابستگان و شرکای تجاری در سراسر جهان لذت می بریم.”

جوردی ریورو، افسر ارشد محصولات Mex، گفت: “وابستگی ما به مراکش در یک شیوه ای بسیار حرفه ای و مشتاق به کار می رود، دو ویژگی که در نظر ما ضروری است و منطبق با فلسفه مکزیک است.” “ما مطمئن هستیم که می توانیم تمام اهداف تعیین شده را گسترش دهیم و به مکان های بیشتری در آفریقا گسترش دهیم.”

این اولین مکان مک در آفریقا، قاره سوم است که در آن مکزیک در حال حاضر فعالیت می کند.

ژاک جلیل، مدیر عامل شرکت مکزیک مکزیک، گفت: “امروز، مراکش هشت نمایندگی دیپلماتیک رنت ماشین در آمریکای لاتین را پوشش می دهد که شامل بسیاری از کشورهای منطقه می شود. “تحول روابط سیاسی بین مراکش و اکثریت کشورهای شبه قاره آمریکا طی چند سال گذشته، باعث می شود که دو طرف به مرحله جدیدی از همکاری های عمیق که می توانند به کشورهای جدید منطقه گسترش پیدا کنند، تشویق می کنند. با این وجود، مراکش امیدوار است که نیاز به تغییر تجارت خود داشته باشد و بر تاثیرات وابستگی به کشورهای آمریکای لاتین غلبه کند. ”

کریس ریولز، مامور ارشد فناوری Mex، گفت: “ما خوشحالیم که حضور در یکی از کشورهای برجسته آفریقا را داشته باشیم. اجاره ماشین عروس از همه کسانی که قصد سفر به این مقصد شگفت انگیز را دارند با استقرار گسترده ای باز می کند.”





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: